Halloween

[úterý, 10. říjen 2006]

Halloween [2006]Když jsme přišli odpoledne do ŠD, vyrobili jsme si talisman ve tvaru ducha, aby nás zlí duchové nevzali. Následovala stezka odvahy. Nejdříve jsme šli do sklepa. Tam byly rozmístěny úkoly a na konci byl kamínek, který jsme si vzali. Šli jsme na školní zahradu, kde byla strašidla. Když jsme došli do ŠD, vybarvili jsme si dýni a namalovali strašidlo. Velice se mi ten den líbil. Petra Šůsová, 5.ročník

Svatováclavský den

[pátek, 29. září 2006]

Svatováclavský den [2006]Dne 29. 9 .2006 se pořádal sportovní den na fotbalovém hřišti ve Dvorci. 5. ročník šel napřed, aby mohl připravit úkoly pro nižší ročníky. Potom přišly všechny děti. Pan ředitel dal nástup a vysvětlil nám pokyny a jak se máme chovat. Šárka Chottová 5.ročník

Ráno šli páťáci připravit hřiště do Dvorce. My jsme se učili první hodinu a pak jsme šli také na hřiště. Sportovali jsme celý den. Běhali jsme mezi překážkami. Skákali jsme, kdo doskočí dál. Běhali jsem na čas, taky jsme běhali štafetu. Poté jsme šli na oběd. Odpoledne jsme šli hledat poklad. Stopovačka se mi líbila. Nakonec jsme opékali buřty. Dominik Chodora, 3.třída

Na sportovním dni jsme běhali 50 m. Házeli jsme plastovými koulemi, kladivem, těžkou koulí. Potom jsme skákali žabky. Taky jsme běhali štafetu a potom jsme šli na oběd. Karel Kühnl, 2.ročník

Škoda jen, že jsem dopoledne zapomněl vzít fotoaparát ze školy. Pavel Maršalík, ř.š.

Dopravní hřiště

[středa, 20. září 2006]

Dopravní hřiště [2006]20. září 2006 jsme jeli vlakem do Blovic na dopravní hřiště, kde jsme mohli jezdit na dámských kolech, freestyleových kolech, kolečkových bruslích a koloběžkách. Dopravní hřiště je asfaltová malá silnice, jsou tam také dopravní značky a fungující semafory. Kateřina Maršalíková 5.ročník

Pan vedoucí (pan Jaroslav Tolar) nám půjčil kola, koloběžky, přilby. Vysvětlil nám, jak máme jezdit. Také nám povídal o dopravních značkách, bezpečnosti silničního provozu a jak se máme na silnicích chovat, aby se nám nic nestalo. Pavlína Viktorová, 4.ročník

Zahájení školního roku

[neděle, 10. září 2006]

Zahájení školního roku [2006]Zahájení nového školního roku proběhlo v pondělí 4. září pro všechny děti i jejich rodiče v tělocvičně ZŠ. Slova se ujal ředitel školy Mgr. Pavel Maršalík. Představil postupně všechny nové žáčky a učitelský sbor. Děti přišel pozdravit také za zřizovatele školy starosta obce Petr Mašek. Pak se děti odebraly se svými učitelkami do tříd, prvňáčci odešli spolu s rodiči a panem ředitelem, kde se všichni dozvěděli vše o chodu školy. Více...

Vysvědčení

[pátek, 30. červen 2006]

Vysvědčení [2006]Společné shromáždění proběhlo v tělocvičně. Byli vyhodnoceni nejlepší žáci, sportovci, sběrači bylin, nejlepší kamarád. Žáci 5.ročníku byli ostužkováni a tím ukončili docházku do naší školy. Ve třídách jsme rozdali žákům vysvědčení. Hezké prázdniny všem žákům i zaměstnancům školy. Více...

Obědváme ve školní jídelně

[středa, 28. červen 2006]

Obědváme ve školní jídelně [2006]Takto vypadá naše jídelna, kterou si každý den půjčujeme od MŠ Vrčeň. Oběd máme na tácech. U stolu sedíme po čtyřech, u některých jen o třech. Více...

Vyhodnocení celoškolního projektu: III.ročník [2006]Odevzdali jsme všechny kredity. Dnes bylo vyhodnocení. Dostali jsme pěkné ceny. Pavel Paleček Více...

Divadlo Úsměv: O kohoutkovi a slepičce [2006]K nám do školy přijelo divadélko. Hráli pohádku o kohoutkovi a slepičce. Mně se nejvíce líbila slepice. Simona Špetová Více...

Nocování ve škole

[neděle, 18. červen 2006]

Nocování ve škole [2006]Ve 13:45 jsme jeli do čížkovské školky, zpátky jsme šli pěšky do Zahrádky. Ze Zahrádky jsme jeli autobusem. Když jsme přijeli do školy, koukali jsme se na fotbal. Potom jsme se šli připravit na spaní a opekli jsme si buřty. Pak jsme měli noční hru a po noční hře jsme šli spát. Jakub Novák Více...

Cyklistický výlet do Zahrádky

[pondělí, 12. červen 2006]

Cyklistický výlet do Zahrádky [2006]Po svačině jsme jeli na výlet na kolech do Zahrádky. Když jsme dojeli, dali jsme si jídlo a pití. Nejvíc dětí mělo hranolky a poháry. Byl to pěkný výlet. - Marek Šefl Více...

Sport

[pátek, 9. červen 2006]

Sport [2006]Naše školní družstvo zvítězilo mezi osmi základními školami na III.krajském mistrovství základních škol v T-Ballu, který byl uskutečněn ve Spáleném Poříčí. Více...

Výlet 2006

[úterý, 6. červen 2006]

Výlet 2006 [2006]Výlet 2006 [2006]Jeli jsme na ekologickou farmu a na večerníčky. Na farmě byla domácí zvířata např.ovce, kočka, husy. Více...

Strana 84 z 87
«« « 80 81 82 83 84 85 86 87 » »»